tisdag 13 december 2011

Vissa människor tänker alldeles för mycket...

... på alla möjliga säker. Man oroar sig, planerar, stressar och målar fan på väggen i det oändliga. Jag antar att våra hjärnor har utvecklats, kanske t o m vuxit, sedan stenåldern då man kanske mest levde efter instinkt. Om inte människan passar sig så får vi gå med stödkragar i framtiden för att hålla uppe våra huvuden. Och kanske anpassa bostad och bilar efter kropparna om de växer i takt med ett växande ego...

För information så är jag en av dem som tänker för mycket. Punkt.

2 kommentarer:

Monni sa...

Vi kan bilda en klubb du och jag.
Kram! :)

Anna sa...

...Eller en hel nation. Jag vet en eller ett par till som tänker för mycket! Tänk vad skönt det kunde varit att inte bry sig ibland...

KRAMAR till er båda! <3

PS. Skickade ett <3 i mail till en kompis, och hon trodde jag skickade en rumpa... :-/