måndag 22 juni 2009

Man kan inte leva på kärlek alena...



...och så är det ju...


Som det känns nu så skulle jag helst vilja gå i ide och vakna om ett halv år. Jag älskar mitt jobb..

...men det sista jag tänker på om dagarna är att jobba...


Men i morgon så kör vi.

Försäkringskassan har inte ens beslutat om utbetalning för VAB-dagarna i maj, hur blir det då med min egen sjukskrivning i maj-juni?? Det funkar ju inte...Inte alls... vi kan inte leva på kärlek...


Så jag är "åter" from i morgon... 6.45 piiip.

Känns INTE ok...men det ska kännas att man lever. Livet är hårt.


Har ingen aning om hur detta ska gå...


Wish me luck :S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna!

Vem vet - det kanske känns jättebra att vara på jobbet och få något helt annat att tänka på?

*kram*

Anna sa...

Lycka till, kusifinen!!!

Och tänk på att ta en dag i sänder. Baby steps, du vet. Klara av närmaste timmen hela tiden så har tiden plötsligt bara (förhoppningsvis) flugit iväg.

KRAMAR!!! Ska tänka på dig imorgon!!!