torsdag 16 oktober 2014

Grått...

Cyklar hem från bussen i ösregn. Manickens Linus-Ida påstod att " när det regnar så är det änglarna i himlen som gråter"- i dag kändes det mer som att änglarna pissade på mig( om ni ursäktar mitt något grova ordval).
Vissa dagar är det så, det gråa tar över- och i dag har allt varit jämngrått.

Visserligen gick presentationen i skolan som beräknat, lagom bra och godkänd, och visserligen så har jag världens bästa familj, släkt och vänner, men...i bland så känns det som om det kan kvitta :(. 
Livet på en pinne.

2 kommentarer:

Anna sa...

Nu tänker jag vara lite klämkäck och säga att det är de här dagarna som lär oss att uppskatta de bra dagarna. Min dag har väl ungefär varit likadan. Började med att Max vaknade kl 5.15. När jag skulle köra till jobbet lyste bensinlampan. Sen var parkeringsautomaten vid jobbet trasig och jag hade inga mynt. Och på det en heldag i konferensrum. Nu ska jag snart gå och sova, och hoppas på en bättre dag imorgon...

KRAMAROM!!!!!

Unknown sa...

:). Faktiskt, så var det precis det som jag behövde "höra" :). Alla dagar kan inte vara superbra.
KRAAAAAM