tisdag 26 november 2013

IPhonen... del 2

Traskade ner till lilla centrum i Trelleborg och fick ett nytt litet simkort till min ajfån, nu skulle allting bli bra :). Satt hela kvällen med iPhone, iCloud och Itunes, men det ville sig inte riktigt...
Min stackars mamma fick som vanligt hjälpa mig och hon fixade och trixade och lyssnade på min klagan via Messenger, sms och samtal... Det nya kortet aktiverades inte :(.

Jag var antagligen Telenors första kund per telefon i dag. Kl 0800, PRICK, ringde jag upp och beklagade mig. Njäää, det hade blivit nån vajsing med korten. Om jag kunde vara så snäll och gå ner till butiken igen och lämna tillbaka det nya som kortet, så skulle de skicka ett annat som ska fungera... OKEJ DÅ! Inte lönt att tjura, kortet är återlämnat, och nu väntar jag med spänning ytterligare ett kort.
Jag kan dock icke lova att jag behåller mitt lugn om även detta kort strular.


............................
Nästa vecka är det dags för avstämningsmöte på Previa... Då får jag besked om omplaceringsmöjligheter och vad som hända skall... Ett litet möte med läkare, chefen och handläggaren på FK.

Spännande