fredag 16 mars 2012

Jag = falsk marknadsföring?

Är sååå nöjd med att ha gått ner 30kilo och över ha varit gravid och ammat vår sån i över 12 månader, MEN vilka följder får då detta? EVERYTHING`S GOING SOUTH!! Tyngdlagen råder, mina vänner. Tyngdlagen råder...
Man kan dölja mycket med kläder, det finns moderna underkläder som "håller in och formar", men min undran är: VAR TAR ÖVERFLÖDET VÄGEN? Trycks det upp i nacken? Trycks det ner i skorna?
Jag kan dölja, visst, men när det är beach 2012 lär det avslöjas... Jag är falsk marknadsföring. Ut från de "formande kläderna" kliver en blek, cellulitbeklädd svensk vars skinn avslöjar att det en gång innehållit lite fler smörpaket....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sån???? stavas väl "son"??? jisses...

Anna sa...

Hihihi!

Ja, men vi är många som är likadana, så du behöver inte känna dig ensam! ;)

Kram!