lördag 29 oktober 2011

Upp till bevis...


... visa vad ni går för!!

Ja, då har man alltså börjat känna av den berömde åldersnojan... Trodde inte att jag skulle råka på den redan, men det är bara att inse fakta... Jag är snart 40 (och jag har liksom precis kommit på det. Liksom.)
Man skojar om det här med åldersnoja och allt vad det för med sig, men jag har plötsligt, på allvar, fått ångest inför "flickbrus", rynkor, häng, klimakteriebesvär och annat som nu väntar mig. Nu har jag fyllt skåpen med mirakelmedel som ska hålla mig ung och fräsch,( gropar i låren har jag haft i mååånga år-de lär jag aldrig få bort) och nu är det upp till bevis!



     
 
 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är flickbrus??? Säger en fyrtiofyraåring som än så länge är mest fascinerad över de fina linjerna som uppstår runt ögonen...

Anna sa...

Undrar jag också!

Unknown sa...

skämtar ni??? Ni vet, de där räääliga svettningsattackerna som väntar oss runt hörnet...

Anna sa...

Har hört talas om dem. :D Men inte med det namnet...