onsdag 12 oktober 2011

Nu kör vi...

...igen ;)

Veckan började med en ganska lugn måndag. Jacob hade en extra inskolningsdag eftersom det inte blev en enda förskole-dag förra veckan p g a feber, förkylning och annat mojs och gojs.

På väg ut på lek-gården :)


 Tänk vad kul man kan ha i sandlådan :)

 "Gungli-gung"


 Jacob är en duktig kille :D, han kan äta alldeles själv! Alla sätt är bra, utom de dåliga .
Som sagt... ;)
-----------------------------------------------------------------
Själv har jag nu jobbat två hela arbetspass och det har gått jättebra :), "det är som att cykla". Jag har saknat mina goa kolleger, känns helt ok att vara tillbaks. Jag misstänker att det kommer att ta ett tag innan vi har fått riktigt bra rutiner, när jag tänker efter så VET jag att det kommer att ta ett tag. ;)

Inga kommentarer: