söndag 9 oktober 2011

Förkylning och elände...

... det fick bli en sjukhelg istället för jobbehelg. Känns knasigt, men vad fasiken gör man?!?! Det dåliga samvetet kommer som på beställning, men jag börjar faktiskt bli för gammal för att gäma mig mer än i några minuter... Jag vet att det finns personer på jobb som, likt martyrer, offrar sig och jobbar trots feber, hosta och annat- men det är inte melodi. Och hade dessa personer LÅTIT BLI att jobba med feber, hosta och annat, så hade JAG kanske sluppit feber, hosta och annat skit. ELLER HUR?! Leka martyrer och smitta alla andra, jäkligt EGO och knasigt. Fy fasiken för folk som ska ge dåligt samvete! >:(

Tror att S är den enda som är symtomfri just nu, vi andra mår lite sådär. Svettas och fryser omvartannat, en skitjobbig hosta, snor till förbannelse och allmän sjukdomskänsla. Jacob är gnällig och kinkig, vi känner knappt igen vår lille prins. Vi hoppas på snar bättring. *Håller tummar och tår*.  TVI, TVI *spottar över axeln*

Min papps har äntligen kommit hem efter drygt två veckor "over there". Skönt att ha honom hemma i good, old Sweden igen:).

1 kommentar:

Anna sa...

Usch, ja. Jobbigt!!! Krya på er allihop!!! KRAM!