tisdag 19 oktober 2010

Vill vara gravid igen...

... och där chockade jag minst 10 personer... HAHAHA!

Nej, missförstå mig inte, jag vill inte ha fler barn. Men jag mådde såååå BRA under min graviditet, bättre än jag har mått på läääänge. Ingen allergi, ingen ångest, inget godissug... bara välmående.
Nu har jag börjat med ångestdämpande igen, jag äter godis hela tiden och IBSmage och magkatarren har börjat visa sig... Eftersom man ABSOLUT INTE får amma och äta allergimedicin samtidigt så undviker jag ALLT som kan utveckla allergisymtom. Detta gäller då alltså: äpple, apelsin, banan, plommon, vindruvor, mandel, råa morötter, mm mm. Låter väl kul?!

JAG HAR SCRAPPAT!! för första gången på länge:). Med nya färgpatroner i skrivaren, lite nya papper och massor av ideér så har denna svensken ÄNTLIGEN fått tummarna ur.....piiip....
Jag fick dessutom en massa fina papper och annar användbart i present av underbara Jessie, det var nog det som fick igång mig. TACK , gumman <3.

3 kommentarer:

Anna sa...

((((Kusifinen))))

Usch, jobbigt när hormonskyddet försvinner och verkligheten dimper ner på en igen. :(

Men du, det där med ätandet och magen... Kanske är dags att ta ett LCHF tag igen? Eller åtminstone minska på kolisarna, så att magen blir bättre? Och då kan du med gott samvete skippa frukten och morötterna, för de är ändå inte OK i LCHF. ;)

Och jaha. När får jag se ditt scrapalster då?? ;)

KRAMAR! Hoppas att vi får ihop en träff snart så jag får hålla det lilla underverket!!!

FutureHope sa...

Lämnar en varm kram

Monni sa...

Mina allergier var också vilande med J1 och J2!! Märkligt det där...men otroligt skönt såklart.
Kram!