måndag 4 oktober 2010

TACK...

... för alla fina presenter som vi/Jacob har fått och för de saker som vi får låna :). Vi hade inte så mycket kläder, men nu har vi kläder i både 50/56 och 62/68, och är så tacksamma och glada.
Det är dyrt att få en ny familjemedlem, men det är nog för att mamma gillar att shoppa... för trots alla fina presenter så kan man ju inte låta bli att handla... Oj, vad fina kläder det finns... :D.

Maten är fortfarande gratis ;). Blöjor, däremot, är INTE gratis, dessutom har vi redan upptäckt hur olika bra dessa blöjor är. Pampers funkar inte alls. Blir inte billigt om man ska behöva tvätta våta kläder hela tiden, dessutom är det inte skönt för lille Jacob att behöva bli dyngvåt när han sover. De håller INTE måttet.

Jacob, 19 dagar gammal.
KÄRLEK



1 kommentar:

Anna sa...

Och det finns fortfarande presenter kvar att få!! :)

Jag fattar inte att det snart gått tre veckor sedan han kom. Och jag har inte träffat honom ens. Jag skyller på förändrade förhållanden (sedan de andra två kom...). ;) Jag slukar alla bilder jag kan komma över så länge, så hoppas jag kunna komma och hälsa på på fredag, tillsammans med mitt lilla (friska) monster?

KRAM!