onsdag 22 september 2010

Minus 27 kilo!!!..


... Nu gäller det att fortsätta i samma stil, så kanske man når sin målvikt någon gång i detta livet ;).

Tyvärr så sätter alla överskottskilon sina spår: gäddhäng, hängrumpa och lite annat som stöööör. Någon som vet om detta går att träna bort, eller om man bara får acceptera att detta för evigt påminner dig om hur det blir när kilona samlar sig...? Speciellt stör jag mig på överarmarna, fladder...fladder...


Kollade mitt hb vid återbesöket med Jacob på BB. 98..hm... Alltså blir det att fortsätta med Niferexen och se till att äta ordentligt. Jag anade att det skulle vara lågt. Är snurrig mellan varven och det surrar lite i öronen. Blekansiktet i spegeln skvallrade redan dag 2 efter förlossningen och nu är hela jag blek ;). Huvudvärken och det snurriga är nästan värre än eftervärkarna... observera "nästan".


5 kommentarer:

Anna sa...

Mitt tips (som jag tagit från Monni) är att gå över till Blutsaft. Fick upp mitt Hb från 105 till 125 på bara två veckor. Och utan någon direkt påverkan på magen... ;)

Träning skadar aldrig mot slappa kroppsdelar, men det beror ju på hur mycket hud du har över... ;D

Och mitt tips för att hålla det: Börja inte tokgoffa i dig kakor under amningen (som jag gjorde), bara för att man kan, för när man slutar amma är det SVÅRT att sluta med kakorna också. ;)

KRAMAR!!

Far sa...

Det finns mycket god mat som höjer Hb-et Blodkorv, stekt lever rödbetor etc. Jag vet du kommer att tycka om det, och... tänk på tipset från kusinen.
Älskar dej Otto

Monni sa...

Blutsaft rekommenderas varmt, om igen. Skippa alla tabletter, du blir bara kass i magen.
Och så drick litervis med vatten varje dag!!!
Gäddhängen borde väl dra ihop sig med tiden, liksom allt annat. Efter fem år ser min mage nästan ok ut, om man blundar för alla hemska bristningskvarlevor...Kram!

Unknown sa...

Ska prova den där blutsaften! Tarmar och annat har fullt upp med att hitta sin normala placering i buken, de behöver inte bråka med järntabletter oxå...
Far... stekt lever får ni ALDRIG i mig..;). Leverpastej: helt ok..:)
Kramis

Anna sa...

Nä, öööööe, lever är äckelpäckligt!!! :)