onsdag 2 juni 2010

Semester, sol...


... och eksem...
Tjejerna och jag har lapat sol hela dagen :), har tagit lite pauser då och då för att inte chocka bebben med värmeslag. Får för mig att det blir rena bastun där inne... redan ca 37 grader och sedan mer därtill...njä, lagom är bäst.
Wilma, den busan, löper igen... Rymde en gång och försökte smyga iväg ett par gånger till men Zacky skvallrade och hon fick skamset gå och lägga sig... Hm... Hon har koll på killarna i grannskapet vill jag lova, nedrans hund...

Annars då? Jo, läget är ok:). Kanske mer än ok, t o m, men vem f-n vågar ropa hej;).
  • Solen skiner
  • jag har semester
  • tjejerna verkar må bra:)
  • studenten närmar sig- och vi har läget under kontroll:)
  • vårdbidragsbeskedet kom på posten i dag

Alltså: helt ok :)

*ler*

3 kommentarer:

FutureHope sa...

Så skönt det låter, njut vet jag!

Magda sa...

NJUT!
Ät lite kål med så får lille Love bubbelbad, hihihi.
Kramis

Anna sa...

Skönt! :)