torsdag 17 juni 2010

Är sommaren äntligen här?

Solen lyser :) och jag kan äntligen hänga ut tvätten för att torka. Vårt energislukande och elräkningshöjande torkskåp har gått i graven och åker därmed ut ut huset, lite omorganiskation krävs men någon ny torkanordning kommer att fixas snarast. Tror med bestämdhet att jag har Sveriges största tvätthög/vecka, det tar ju aldrig slut... Undrar hur många gånger /vecka som jag faktiskt tvättar absolut ren tvätt... Tvätt som hamnat på golvet och slängs i tvätten för att vederbörande inte orkar plocka upp, vika och lägga tillbaka på hyllan eller i lådan... ;)

2 kommentarer:

Anna sa...

Har en känsla av att du just beskrivit min framtid... ;)

Monni sa...

Mmmm...och vi är ytterligare en i vår familj...
Men tvättberget upplever inte jag som det tråkigaste i hushållet. Det som toppar min vill-inte-men-måste-göra-lista är att handla mat.

Ser att du gjort om din blogglayout - fint!!