söndag 2 maj 2010

Sååå dålig uppdatering...

... men har liksom inte lust med någonting just nu.

Magen växer och det rör sig livligt där inne :), jag har gått ner 3 kilo (!) men graviditeten tar vad den behöver- det SYNS liksom.

Studenten närmar sig och ångesten med den... Jag är så lycklig för Sanras skull men också stressad av kraven och allt vad detta innebär. Det är en viktig dag för min älskade, underbara Sanra och inget får bli fel. Men vems krav är det som stressar? Andras? Hm...

Amanda, som SNART fyller 16, tillbringar mer och mer tid hemifrån. Hon börjar bli stor, min lilla underbara tjej, och MYCKET har hänt under det sista året...

Gräsmattan har väckts ur sin vinterdvala(:S) och VÄXER tillsammans med maskrosorna, dessa underbart vackra blommor som INTE är så vackra när de fröar... Träden knoppas och fåglarna kvittrar... DET ÄR VÅR! Min favvo-årstid. En årstid som innebär gröna underbara nyanser, sol, trötthet, depressioner, stress, värme och såååå mycket annat.
Känner verkligen av min vanliga vår-trötthet, mycket mer än vanligt... Men, så är det ingen vanlig vår. Mycket har hänt, mycket ska hända och inget är som det brukar.

Min laptop la av... Sten-dog. Ville inte ens starta upp. SKIT! Nu är det inlämnad på rehabilitering och alla mina filer raderas med all säkerhet... Bilder, ljud... SKIT! Hur fan kan man ha halva sitt liv i en dator...? Tur att andra halvan hunnits säkerhetskopierats... SUCK!

1 kommentar:

Sara sa...

En stor kram till dig och din fina familj.

Kärlek!