onsdag 6 januari 2010

Läget just nu:...

... faktiskt helt ok:). *ler med hela ansiktet*
Tror att resten av håller med mig när jag säger att året har börjat bra, både A och S ser lite ljusare på tillvaron och framtiden. Till viss del så har vi medicinerna att tacka för denna positiva förändring, men tjejerna kämpar och anstränger sig och jag är sååååå stolt och glad över deras framsteg!!
Sanra bestämde sig för att utmana sin panikångest idag... Hon fixade en resa till Malmö, tur och retur, med Tim vid sin sida!!:D:D JAG ÄR STOLT!! Det var läänge sedan Sanra överhuvudtaget övervägde att sätta sig på dessa bussarna.

Amanda har visat sitt fina leende väldigt mycket på sista tiden:D. Visserligen så svimmade hon på nyårsaftonskväll, men bortsett från det så tror jag att on är ganska nöjd. Från att ha suttit som ett plåster på mig pga ständig , massiv ångest, så är hon numera knappt hemma...;).
Hon tar bussen själv, går, cyklar.. Är med kompisar till sena kvällen, skrattar, lyser och verkar lugnare inombords. :D

Både A och restan av familjen är VÄL medvetna om att dalarna kommer tillbaks, frågan är bara hur djupa vi låter dessa bli;). Med hjälpa av A på BUP så ska hon lära sig strategier för att kunna ta tag i dalarna så fort hon anar en sådan period. Vi hoppas på att hon nu har rätt medicin och med hjälp av den, bättre självfötroende och stöd från oss, kan hindra mörkret i tid.