söndag 27 december 2009

Snart är december slut...

... och likaså 2009...
Man kan väl säga att vi har haft en händelserik månad här på T-vägen, up and down, väldigt många olika känslor och händelser. Snö, tö, skratt och gråt...
Snön som låg så fint och lyste upp tillvaron ett par dagar försvann väldigt snabbt, skratten har har vi delat med många(t ex våra underbara grannar) och gråten är väldigt befriande ibland...

Före
Efter
En fin julklapp
Av MaPa fick jag MASSOR av scrapgrejs:D! Yiiiiihaaaa, nu ska det skapas. Ideér har jag redan, nu ska vi bara göra verklighet av dem. Skapa, skapa:).



1 kommentar:

Anna sa...

Åh! Vad roligt! Får jag se?!?! Måste försöka få tid över att scrappa under ledigheten nu. Har massor av grejer som jag inte ens börjat testa, och jag vågar inte köpa nytt förrän jag gjort av med lite av det gamla. ;)