fredag 18 december 2009

Denna svensken känner, trots allt, av julstämningen...

... och har för första gången i sitt liv gjort knäck... helt på egen hand...:)
I år har jag alltså bakat pepparkakor, gjort knäck OCH varit ganska aktiv vid julpyntandet och granens påklädnad. Trots allt som har hänt och fortfarande händer så har jag faktiskt sett fram emot jul och allt vad det innebär i år. Resten av familjen älskar julen och kanske har det smittat av sig just i år. Kanske är det för att man fokuserat på annat än julstress och tar dagen som den kommer? Kanske hoppas man på att julen ska innebära lite mys och avkoppling för familjen.
Fick så fina julkort i dag. Ett med SÖTA änglar (löööv it) och ett handgjort som innehöll ett foto på den mest sötaste lilla pepparkaksgumma som överhuvudtaget skådats! EVER! Man blir så varm i hjärtat.... bara av att titta på underverket:) En kram till världens sötaste lilla Matilda och hennes goa föräldrar!

1 kommentar:

Anna sa...

Visst är hon sööööt? Jag har fotot uppsatt på jobbet, och jag tittar på det hela tiden. Min lilla gummelumma. ;)