tisdag 24 november 2009

Mörkt, kallt och mysigt...

... det är vinter:)

Våren är min favvo-årstid, men vintern ligger inte långt efter. Det enda som saknas är SNÖ! Lagom mycket, på rätt ställen... Kan verka fånigt att önska, snön faller aldrig uppifrån i Skåne... på något sätt så lyckas snöfall alltid innebära snöstorm här nere...
MEN, raggsockarna är på, ljusen är tända, filten är nära tillhands och vi NJUTER. Jag i allafall.:)









-------------------------------------------------------------
Älskar Änglar.
Lite jobbigt är det under julen. Rickard älskar julen och alla tillbehör, och eftersom jag tar kommandot när det gäller inredningen alltid annars, så har han fått råda över julen... Nästan alldeles själv.
Men visst kliar det i fingrarna när han styr och ställer... Visst får jag knäppa händerna när han packar upp tomte efter tomte (alldeles för många) och placerar dom på ställen där jag INTE hade planerat ngn tomte...
Jag älskar vitt. Det gör R också, men det röda på julen ändrar man INTE på... Mina änglar får jag placera där plats finnes, och GLÖM att det finns vita/silvriga tomtar... DE ÄR RÖDA... ok...

---------------------------------------------------------------------------
JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA

Inga kommentarer: