söndag 18 oktober 2009

En dröm om löss, en vinst på 10 miljoner...

... och vargavinter...

Får man själv välja vilka delar som man vill ska vara sanndrömmar?? 10 miljoner är ju väldigt välkommet, och ok... kan väl ta lite löss om jag blir mångmiljonär... :)



En liten fundering...

Vilket är egentligen bäst: en uråldrig telefon med sladd som ALLTID sitter fast på samma ställe , eller 4 moderna sladdlösa tingestar som ALDRIG finns där man lämnade dem... Och när man efterhand(i full panik) hittar dem så är de ALLTID urladdade...?????? Basen ringer och ringer, någon vill verkligen ha tag på dig... INGEN telefon att svara i... PANIK!!

Och var hittar man dom om de mot all förmodan är laddade? Tja...kanske brevid en dotter som spelar musik på högsta volym samtidigt som hon fönar håret? Eller under duntäcket i andra dotterns rum?

Dagens i-landsproblem?





Snörvlig...

Jag är sällan förkyld. Men det är ganska svårt att undvika när de flesta av mina patienter är genomförkylda(likaså deras anhöriga), och mina kolleger hostar och snörvlar runt omkring mig.

Bara att acceptera och se glad ut :). Ingen blir frisk av att gå och tjura- dessutom är det omöjligt när man har så underbara kolleger som jag har.

-15kg!!
Vägde mig i morse, trots en halv pizza i gårkväll så har jag alltså gått ner ytterligare ett kilo!!

2 kommentarer:

Anna sa...

ÅH!!! Så jäkla duktig!!!

KRAMAR!!!

Far sa...

Hej Otto
Snart måste du levereras med förstoringsglas