söndag 4 oktober 2009

Alltså, helt seriöst....


... om jag vinner en större summa pengar, vilket inte är så troligt, vet jag precis var pengarna skulle spenderas...

... till uppgradering av Fru Höglunds kropp... Denna svensken behöver trimmas... både här och där...

Tyngdlagen gäller. Och eftersom jag är en motvalskärring så gillar jag det INTE. Jag är överlycklig över varje kilo som jag lyckas gå ner, men vad fasiken... elastisk hud existerar inte. Inte efter så lång tid. Inte när man är över 35.

Kanske är det dags för latmasken nr 1 att röra på sig lite... If I could find the time... shit, vilken undanflykt...

1 kommentar:

Anna sa...

Man är alltid missnöjd över något, eller hur? ;-) Men du får se det positivt (säger rediga Anna): överbliven hud är i alla fall inte hälsofarligt. ;-)