söndag 6 september 2009

Det är bara såååååå höst nu...


...alltså!
"Seriöst", det blååser, regnar och är kallt! Det enda mysiga med detta är att det är ok att tända en massa levande ljus, mysfaktor hööög.
Får ibland hejda mig, har en viss förmåga att tända så många värmeljus att syret inomhus inte riktigt räcker till åt oss människor och djur... Lite varmt kan det oxå bli;).
Bästa vännen flyttade in i sitt nya hus i går:). Åsa, Simon, Rickard , och jag var där för att hjälpa till och jag måste säga att det var den smidigaste flytten jag har varit med om, ever. Det kan bero på att hon flyttat de flesta kartonger innan i veckan, kvar var bara lite möbler. (Och med starka män och trevligt sällskap så går allting så mycket lättare.)
Jag önskar henne all lycka i sitt nya, fina hem. Kramar i miljoner, Jessie James! Pangpang!

Inga kommentarer: