tisdag 9 juni 2009

Snoooooooor...

...är så ÄCKLIGT!
just nu tror jag att snoret lagt sig som en hinna runt min hjärna... Är mer trögtänkt än normalt, ögonen är små och rinnande, näsdukar avverkas i hög hastighet...

...AARRRGGGHHH...snoret har invaderat mitt huvud...

Sanra ligger utslagen i sin säng...riktigt däckad... Hög feber, förkyld och en mage som slår bakut... Som mamma har man ett svårt dilemma... Vill hålla om och trösta-men vill INTE bli smittad... VAD GÖRA?? Står i dörren och pratar tröstande, ger släng-pussar, tycker synd...

Amanda är frisk och glad. (Nu bortser vi från allt annat skit för en liten stund) Ska shoppa med mormor i dag :-). L Y C K A...

Lev väl

1 kommentar:

Maria Strandqvist sa...

Stackars dej, det låter illa med allt snorande. Själv så dras jag med min envisa och irriterande hosta som aldrig ger med sig.

Kram på dej :)