lördag 6 juni 2009

Amanda svimmade...

...på studentfesten..
...och skrämde slag på gästerna... Dom tittade lite ängsligt på oss där vi satt och kramade om henne och försäkrade alla att "detta går snart över"..."hon vaknar snart igen"...
Och det gjorde hon ju :-), men hur länge sa det vara så här?? Luv u goa lilla tjej. Tänk om jag kunde fixa allt med ett "hokus pokus"...

Och min lilla underbara snäcka, Sanra... Det är bara att läsa hennes blogg... så förstår man hur hon mår... KRAM på dig , Sanra. Älskar dig, underbara, känsliga och behagliga tjej. Med hela mitt hjärta.


Missade kusin-Viktors sång och jubel på skoltrappan i går. :-( Tänk er själva..
Cybergymnasiet, Östra kanalgatan i Malmö...En fredageftermiddag... Parkering? NOT!
Fullständig kaos... Efter 20 minuters letande i röran efter parkering så gav jag och R upp. Körde hem igen och väntade in foket och den lyckliga studenten.
Festen blev LYCKAD. Rolig, glad och med god mat och dricka. Grattis än en gång, lille Vickevire.

I dag skiner solen. Men den förbenade vinden lever loppan i vår trädgård... Undrar om det går att grilla i kväll?...

1 kommentar:

Bitten sa...

JAAAA, jag kan tänka mig hur det var.
Både E och jag har jobbat i det kvarteret och vi vet hur det ser ut vid halv fem - fem-tiden en vanlig vardag!
Har man lyckats ta sig in, vete katten hur man tar sig ut igen bland bilar, stolliga cyklister och fotgängare!

KRAMAR till er allihop!
Ha en skön sommar!