måndag 17 september 2007

Sååå besviken!!!

Måste bara säga!!
Tittade just på Rbert Wells och gänget på tv, jisses vad lamt!!! Måste liksom förklara eftersom jag i tidigare inlägg berömt eländet.

En förklaring är att Robban varierat gäster och låtar väldigt under resans gång. I Trelleborg slapp vi Sophia Kjällgren(heter hon så, gaphalsen med urusel engelska?) och dessutom måste jag ju säga att live är det ju helt annorlunda... Det vi såg på tv (dååååligt klippt!!!) hade jag ALDRIG lagt pengar på... Gäspade mig igenom hela showen i kväll, medan jag scrappade lite.

Så, då var det sagt!
Tack för ordet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att jag tyckte likadant. Började spela in, avbryt efter en stund, bytte kanal och somnade. Hihi!Kramm på daj.

Anna sa...

Sofia Källgren är HEMSK. Jag tyckte hon var rätt duktig för 15 år sedan eller så, men nu mår jag dåligt varje gång jag tvingas lyssna på henne...

Anonym sa...

Äntligen har du förstått, Anna!! ;-D