onsdag 17 september 2014

24 timmar på ett dygn...

 ...it is not enough! Jag behöver typ 35.... Just nu.

Jag är studerande. På heltid. Det är såå jäkla kul och jag har underbara klasskamrater :). 
Jag gillar att läsa. Verkligen. Men jag har aldrig studerat på högskolenivå. Det märks. Det känns. Skriva rapport med analys och resultat...  Whaaat?!

Utbildningen är baserad på PBL. Problembaserat lärande,  med stort studerandeansvar. Yes. Det har gått fyra veckor in på terminen, och NU förstår jag vad detta innebär. Det innebär att jag behöver fler timmar på dygnet!!!


Just i dag mår jag skit. Feber, snor, ont... Det är väldigt synd om mig :(. Det är dessutom så dålig tajming, rapportinlämning på fredag... 


Dags för nya panodil, en dusch nässpray och en näve halstabletter...

See ya.

Inga kommentarer: