söndag 9 februari 2014

En innehållsrik dag...

...en trevlig kväll...
...och en jobbig natt :-/. 

Jacob var på sin första "idrottsträning" i dag tillsammans med Sandra. En gång i veckan ska han få prova på olika idrotter, på lek förstås. Han hade jättekul, och sen blev det fika och lek på McDonalds :).
Eftersom Sandra inte riktigt hade lekt färdigt så blev det en timmes bus på lekhuset också, helt i Jacobs smak :).

Efter att vi ätit kvällsmat så spatserade Jacob och Amanda i väg till Willys för att inhandla lite gott att smaska på, ett måste när man ska titta på Mello och QXgala :). På vägen hem somnade jacob i vagnen, en nöjd och belåten liten man.

Nu är kl 00:43 och Jacob har precis slumrat till, men han gnyr, jag tror att han vaknar snart igen:-/. Kl tio vaknade han av att det gjorde ont i hö knä... I två timmar den lille trötte mannen försökt att somna, men smärtan är jobbig :(. 
Det var detta dom jag hoppades på INTE skulle hända. Symtomen liknar mer och mer de symtom som dök upp hos sandra och Amanda. 
Jag fick lära mig att ALDRIG skylla på växtvärk.

3 kommentarer:

Anna sa...

Stackars lille gubben! <3 Hoppas att ni fick sova trots allt! Kram!

sassa sa...

finns de inte typ voltaren till småbarn?

Unknown sa...

Jag vet faktiskt inte :-/, man får kanske höra med reuma i Lund..