lördag 25 december 2010

GOD JUL...


... familj, vänner och alla andra jag känner!


Sitter och myser i soffan med mannen och sonen efter två dagars julfirande med släkten. Är så där löjligt glad och nöjd, och framför allt mätt och belåten :).


Kommer plötsligt på mig själv att tänka på framtiden. Hur ser allt ut om ett år? Då är Sandra 20, Amanda 17 och Jacob 1 år...

Vad gör Sandra om ett år? Går hon i skolan eller jobbar hon? Bor hon hemma eller sitter jag då och saknar henne varje kväll när det är läggdags?

Hur mår Amanda om ett år? Vart har hon kommit i sitt kämpiga arbete mot ångest och mörka tankar?

Hur ser Jacob ut om ett år? Då bör han gå själv, äta riktig mat och för första gången träffa tomten...

Hur ser vår familj ut om ett år? Min underbara familj. <3





2 kommentarer:

Far sa...

Vet du, jag tror att du och hela din härliga familj kommer att må bra, Önskar er alla en god fortsättning och ett gott nytt år.
Älskar er!

Anna sa...

Håller med far! Kramar!!!