söndag 28 november 2010

Tror bestämt...

... att jag ska sno en idé från stora lilla dottern Sandra, en ide´som hon har snott från Evelina, som har snot den från någon annan... hihi.

Tanken är att man, så uppriktigt som möjligt, ska blogga om ett antal händelser i livet. Ett inlägg/dag.

  • Dag 1: presentera mig själv
  • Dag 2: min första kärlek
  • Dag 3: mina föräldrar
  • Dag 4: det här åt jag i dag
  • Dag 5: vad är kärlek
  • Dag 6: min dag
  • Dag 7: min bästa vän
  • Dag 8: ett ögonblick
  • Dag 9: min tro
  • Dag 10: det här hade jag på mig i dag
  • Dag 11: mina syskon
  • Dag 12: i min handväska
  • Dag 13: den här veckan
  • Dag 14: det här hade jag på mig idag
  • Dag 15: mina drömmar
  • Dag16: min första kyss
  • Dag 17: mitt favoritämne
  • Dag 18: min favoritfödelsedag
  • Dag 19: detta ångrar jag
  • Dag 20: den här månaden
  • Dag 21: ett annat ögonblick
  • Dag 22: det här upprör mig
  • Dag 23: det här får mig att må bättre
  • Dag 24: det här får mig att gråta
  • Dag 25: en första
  • Dag 26: mina rädslor
  • Dag 27: min favoritplats
  • Dag 28: det här saknar jag
  • Dag 29: mina ambitioner
  • Dag 30: ännu ett ögonblick

ojojoj... hihi.

Inga kommentarer: