torsdag 18 mars 2010

Preparing for total meltdown...

... inte ens solen hjälper.

Ibland blir det liksom bara för mycket. Har väl egentligen inte inträffat något just i dag som fått bägaren att rinna över, det bara blev just i dag som allting blev så överväldigande. T o m glada nyheter och känslor kan bli för mycket när det bubblar under ytan tillräckligt länge. Kanske är det faktiskt just solens "fel" att det är så snurrigt i huvudet. Det blir liksom en konstig blandning av grått, vårkänslor, sol och kaos.
Ska nog lägga mig i badet, en god vän till mig rekommenderade detta för en tid sedan, och det är den optimala avslappningen för mig. Antingen så samlar man tankarna eller så släpper alla hämmingar totalt. Kan bli precis vilket som.

4 kommentarer:

Anna sa...

Kan vara bra att låta hämningarna släppa också. Inte hålla allting inne. Se bara till att badrumsdörren är låst först, så du inte skrämmer barnen och hundarna... ;)

KRAMAR!!! Hoppas att vi kan ses snart!

Sara sa...

Många styrkekramar till dig!

Ett ögonblick med oss... sa...

Det måste vara en mycket smart god vän du har, fast jag råkar veta att hon fattas dig.
Kram

Ett ögonblick med oss... sa...

Förresten, jag vill oxå vara med på din länklista :)