lördag 20 mars 2010

Nu är det väl mer eller mindre officiellt...

... att om allt går som det ska så väntas tillökning i familjen. Och denna gången handlar det inte om djur...
Steg med darrande steg upp på vågen nu i kväll (efter ett kalas med god mat och en hel dags mat-intag...smart?) och blev ytterst förvånad! Magen växer och frodas men vågen visar på plus 1 kg:):):). Tydligen använder graviditeten sig av de resurser som finns att tillgå på denna överviktiga kropp:), och jag säger varsågod! Trots vitt och onyttigt bröd, cola och påskmust och annat fusk, så har jag inte lagt på mig de 5 kilo som jag faktiskt absolut trodde att jag hade käkat mig till.

Hade en väldigt trevlig kväll hos moster och "Far". Träffade gamla bekanta vänner och man kände sig nästan som om man var tonåring igen:). Speciellt trevligt var det att träffa Annas barndomsidoler; Anita och Per-Arne:), lika trevliga och glada som i mina minnen.

Kram

4 kommentarer:

Anna sa...

:D

Liten bääääs! :)

Monni sa...

Supermycket grattis! Ni är väl både förvånade och glada och rädda på samma gång???
Verkligen jätteroligt!

Anonym sa...

Men grattis!!! :D

FutureHope sa...

Grattis, va roligt! Lycka till!