fredag 5 mars 2010

THE AWAKENING....



.... AAAAARGGGGHHHH!




På "äldre dagar" har jag fått självfall i håret...Antagligen är det de grå, sträva hårstråna som så snällt tänker frizza till frisyren, helt mot min egen vilja. Dessutom så har jag en tendens att bli tunnhårig på vissa delar av skallen när jag är stressad eller påverkas hormonellt...
Efter förmiddagens uppfräschande dusch upptäckte jag något fasansfullt...

Jag tog av handduks-turbanen, slängde med mitt långa lockiga hår (HAHAHAHA) och tittade mig i spegeln...
Vem påminde jag om?
Catherine Zeta-Jones, en av världens vackraste kvinnor? NOPE!


RONNIE JAMES I DIO!!



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHH

6 kommentarer:

FutureHope sa...

Du är rolig du! Jag fick mig ett gott skratt.

Monni sa...

Fniss!!!

Anna sa...

HAHAHA!!!

Anna sa...

Och nu när jag har skrattat färdigt kanske jag ska tillägga att du inte alls ser ut som Ronnie James i Dio. Du är mycket sötare! :)

KRAM!

Unknown sa...

haha! Sanningen är att jag verkligen tyckte att jag liknade honom, hihi. Fick en lite snyftepisod precis där och åldersnojan flödade...

Anna sa...

Men du, du är ju ett helt år yngre än jag.

:)

KRAM!!!