fredag 4 december 2009

Advent, julstök, pynt och pyssel...

... visst är det en konstig blandning mellan stress, harmoni och glädje?
Känner alltid ett visst lugn när julsakerna kommer fram, ett lugn som i nästa stund övergår i julklappsstress... Men jag har i år bestämt mig att stress inte existerar. Vad fasiken gör det om hundra år om jag inte har full koll hela tiden under december månad???

Jag hade rätt;), jag köpte en ny ljusstake i fjor. Visst är den fin?
Köpte en underbart vacker krans. Beställde en krans i grönt, vitt och silver, visst är den fiiiin?:)
Var på mysvisit hos bästa vännen häromdagen. En liten prat/mysstund med god latte, pepparkakor och bästa sällskapet. Plus en gullig katt:). Lilla underbart söta Molly med små tofsar i öronen och underbart vacker svans. Passar så bra i detta vackra hem. TACK underbara Jessie för att du finns i mitt liv.


Inga kommentarer: