måndag 28 september 2009

"Många bollar i luften blir´e"...


... och mycket planerande... Nu gäller det att hålla i sär vem av tjejerna som ska vad..och när...

EVKer, läkarbesök, habiliteringen, mediciner, kuratorbesök, polisförhör, provtagningar mm mm. Skriver man inte upp tiderna direkt så är det kört, känns som att hjärnan är fullmatad med information och all ny info liksom inte får plats. Får lite panik emellanåt när jag plötsligt får för mig att jag glömt något viktigt angående barnen, för att sedan upptäcka att jag mitt i all förrvirring och panik lagt fjärrkontrollen i kylen och glömt att jag faktiskt bara har 10 minuter på mig att ta mig till jobb. Plötsligt har jag ingen koll på tid och rum.

Thank God for kalendrar och almnackor...


4 kommentarer:

Anna sa...

Se bara till att hitta tid för dig själv också mitt i kaoset, så att du orkar fortsätta vara stark för dem!!! Vi vill inte att vår favoritlotta ska bränna ut sig!!! :)

<3 <3 <3

Sanra sa...

love u

Far sa...

Håller med Sanra

Monni sa...

Herregud, hur orkar du kvinna???
Stor kram med massor av extra energi!!!