tisdag 22 september 2009

Inte så svårt att ha fin kropp om man har pengar...

... och kan operera sig...

Vår lilla B-kändis Anna Book och riks-lipare stoltserar i många olika tidningar med sina nya vikt och sin nya kropp..., hon är väldans fräsch och smäcker tack vare Gastric Bypass, underarms operationer och bröstoperation.... Hur svårt kan det vara? Och vem ska vi berömma? Henne? NOPE. Snarare kirurgerna som så tjusigt fixat till det som hon själv inte klarade av.
Med en magsäck stor som en potatis eller direktkoppling till tarmen kan det ju inte vara så svårt att gå ner mer än 40 kilo på kort tid??

Hur gör vi vanliga dödliga låginkomsttagare? jo, vi får prova oss fram med olika dieter, hård träning och den hopplöshet och förtvivlan som alla bantare varit med om: upptäckten om att denna dieten inte heller funkade....
Visserligen verkar LCHF funka för mig, men inte fasiken fixar den gäddhänget, hängbröst och allt annat som tyngdkraften råder över... Får vackert acceptera att jag själv tuggat till denna vackra kropp.

Missunnar jag då Anna Book hennes nya kropp och glädje? Klart att jag gör. Jag är svensk, avundsjuk och lever efter Jante-lagen.

2 kommentarer:

Far sa...

Men Otto lilla, du är mycket sötare och goare än A.B

Monni sa...

Håller med Far!!! Du är jättefin!!