torsdag 2 juli 2009

VAAAARMT...

varmt...varmt...

Och inte får man klaga heller... Fast det gör jag ändå, jag har nämligen inte semester än...
Man vaknar genomsvettig(om man ens har kunnat sova), duschar-och är lika svettig igen...
Längar efter semestern. TVÅ veckor kvar.

Stämplade ut sjuk efter bara drygt två timmar på jobb idag. Som en blixt från en klar himmel så fick jag så FRUKTANSVÄRT ont i magen... Tror aldrig att jag någonsin har haft så ont någongång! Tydligen tappade jag färgen i ansiktet (mådde ärligt ganska illa) och blev hemskickad. Kan nämna nu efteråt att jag rekomenderar ingen att köra bil i liknande tillstånd..

När jag kom hem så kändes det redan LITE bättre och nu är det faktiskt helt ok. Fast, jag ska nog inte ropa hej...


Har jobbat heltid i två veckor nu. Tack vare alla goa människor i mitt liv så har det funkat bra. Trött är jag, väldigt trött. Och visst känner jag lite olust med det mesta en del dagar, men det funkar.

2 kommentarer:

Anna sa...

Det blir bättre och bättre. Tro mig. Man kommer in i rutinen och sen glömmer man det olustiga. Fokusera på att du får träffa dina underbara arbetskamrater och vara med när nya människor möter världen, så kan du kanske vända olustet till något bra istället...

KRAMAR!

(Och hoppas att magontet håller sig borta nu!!)

Anna sa...

Glömde säga: Ja, fy fan vad varmt det är. Jag är ledig, men jag klagar ändå. ;)