onsdag 27 maj 2009

Om jag hade pengar...













....riktigt mycket pengar ;-), så vet jag precis hur min trädgård skulle se ut....


Massor med fruktträd, inte perfekt klippta-utan sådana som finns i gamla trädgårdar... :-)


Fina oaser med stenpartier , slarvigt uppmurade med rund gatusten, och lavendel...


Gula och hallondoftande rosor, klättrandes på en paviljong...

Liljekonvaljer...







Jorgubbsland, blåbär, syrener i alla färger, flaggstång, uteplats med fast grillplats (läs: sån som kusifinen har), boxbom runt rabatterna....


Flaggstången ska fixas, sen ska den på plats. Lavendeln är på god väg att ta över trädgården :-).


Och det andra?...

Hihi, man får väl drömma lite? :-)

Visst innebär det både pengar och hårt arbete, men jag är så glad att jag har en trädgård... :-)

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt! Vi har förresten en flaggstång som behöver målas vit -- ställer du upp? Du gillar ju sånt! ;-)

KRAM!

Unknown sa...

HAHA! ja, bara färgen är vit, så...hihi