onsdag 6 maj 2009

MR -helt ua...

...alltså utan anmärkning! :D Skööönt!

Nu väntar vi bara på EEG-svaret då... Visar det inget så ska hon ha telemetri, dvs bärbart EEG och EKG några dagar för att se vad som händer när hon svimmar/får blackout/vaddetnuärförnåtkonstigt.

Det fortsätter ju bara...Idag svimmade(?) hon två ggr i skolan på 10 min. Episoderna varade 2 resp 4 minuter...
Är det någon form av epilepsi? är det panikångest/generell ångest? Är det medicinerna?
I går kväll låg och grät i förtvivlan, for runt i sängen, höll sig om huvudet och bad(läs skrek) mig att få det att sluta att snurra... " Det snurrar, jag får ont i huvudet, snälla få det att sluta! Jag vill inte ha det så här,,,det snurrar mamma, det snurrar, hjälp mig!"

...och jag kan bara hålla om henne och säga att det snart går över...

Förtvivlan? Japp... Hjälplös? Japp...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på er! Hoppas att ni SNART (typ NU) får svar på vad det här är och att ni sedan får HJÄLP så att det går över!!!

*kram*

Annika

Anonym sa...

Åh...jag tänker på er! Det finns ingen värre känsla än att va hjälplös med sina barn...
Hoppas ni får svar o att det kan lösas pronto.

Massa kramar till er!
Lena