söndag 5 april 2009

Jag lever...

...fortfarande...

Oops, det var väldans länge sedan jag bloggade... En av anledningarna är att sladden till min laptop är kass....Kontakten i laptopen är kass.. Så just nu ligger den icke-levandes på bänken och vilar. Varför har jag inte fixat detta då...? Jo, därför att det just nu i livet känns lite oväsentligt...
Men, jag saknar det! Ska skärpa mig nu, måste ner i stora centrum och visa upp min livlösa kompis för någon data-nisse.

I slutet på april kommer min NYA laptop och DÅ....då ska ni få se.. hehe :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt o höra från dig igen iaf!!
Kramiz
Lena

Anna sa...

Du lövar och lövar...

;-)

KRAM!!!

potta sa...

Hihi, vänta bara allra bästaste kusifin!

Lotta sa...

Då längtar jag till slutet av april.....jag sakknar min datakompis superdupermegamycket !!!
Tack för en underbar dag och för jättefina presenter. Du är bäst tjejen. Ta hand om dig !
Kramar från solen och tillbaka från Lotta, Anton, Axel & Lilla Elsa

Magda sa...

Kul vi väntar!!

karencita sa...

fan nu får din data komma kram gumman hoppas att allt e bra