måndag 3 mars 2008

ÄNTLIGEN...


...har världens bästa kusin bloggat om världens underbaraste, färska, ljuvliga och sötaste kusinbarn! Så nu kan jag oxå skriva lte utan att avslöja liksom... Hihi :-D
A glömde att skriva att hon fick JÄTTE-beröm på förlossningen. " En fokuserad, stark kvinna" "Tränar hon något?" :-D Gissa om jag var stolt?! OCH NERVÖS...
...kollegerna blev lite irriterade tillslut. Bad mig vänligt men bestämt att sätta mig ner och ta en kopp kaffe "eller nåt"....dvs: undan med dig, du är jobbig... hihi
Jag tror inte att jag satt ner på ca 4,5 timmar. Nu har KK förlossning på Umas djupa fåror i golvet där jag vankade. Fram och tillbaka...
Visst är det svårt att beskriva lycka? Men en hel del kan nog skriva under på att man kan beskriva det bl a så här: MATILDA FRANZÉN.
Kärlek
:-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Va skoj! Jag jobbade när min brors andra pojke föddes, så jag vet hur det där vankandet är!! ;-)
Härligt!