lördag 16 februari 2008

Jag är en råtta...






Ialla fall enligt kineserna...

Lilla Franzén- bebben blir oxå en råtta. Kanske rent av på samma dag?? Hehe, spännande...




"Råttor har stor respekt för sina föräldrar och för över detta på sina barn. De älskar sitt hem. Familjelivet är väldigt viktigt för dem. Råttor födda på kvällen eller natten brukar oftast bli de mest jäktade. Råttor lär mycket och börjar göra detta tidigt. De läser mycket "




"Berömda råttor - Platon, Tolstoj, Shakespeare, Mozart, Washington, Truman Capote "




"Råttor vet hur man döljer sina egna hemligheter men har en förkärlek för att försöka lista ut andras hemligheter för att försöka vinna något på det. " VA?!?! Nähä....vet jag ingenting om!



3 kommentarer:

Anna sa...

Men råttor kan vara söta. I alla fall om man slipper se svansen. ;-)

Solblomma me blåa ögon sa...

Av någon underlig anledning så vill jag med all kraft jag har överenstämma med det där med hemligheter och L-8, någon som är beredd att hålla med ?

Solblomma me blåa ögon sa...

Kanske inte det sistnämda med att vinna på det, men tro mig, det andra stämmer, fniss !!!