lördag 12 januari 2008

lite pinsamt...


Vet egentligen inte vem som tycker det är mest pinsamt... Jag eller de andra. DE andra: stackarns som önskar att de aldrig börjat meningen...hihi


Så här är det: R, alltså mannen min, får ju ofta höra att han påminner om Beckham. Detta kan man hålla med om, mer eller mindre, Sverige är ett fritt land.
Detta tycker jag är helt ok! David Beckham är en av världens absolut snyggaste män och R likaså. Jag har aldrig nekat till att det är helt ok att ha en man som är behaglig att titta på. Hehe, ögongodis hela dagarna...helt ok! Mums!


MEN... När då någon stackars sate, utan att tänka först, råkar säga någon som typ:" då kan ju du vara Victoria Be..." ... hm, jo, eller hur?! I så fall pre-anorexia...


Jag har själv-insikt coh kan skratta åt det hela, men den stackarn som inte vet om hon/han ska avsluta meningen eller bara skratta/gråta är det lite synd om... Hehe..livet kan vara lite knasigt ibland..


4 kommentarer:

Anna sa...

Men du lyckas rätt bra med läpp-putet, i varje fall... ;-D

Du är mycket sötare och gulligare än Posh i vilket fall som helst, så jag tar dig hellre som du är än som hon är.

KRAM!

Anonym sa...

Ha,ha..jag är så glad att du inte är lik "Posh"!! Det borde du oxå vara :-)
Du é myyycket sötare!

Kramiz

A N N I K A sa...

Ja, jag håller med föregående. Vem vill se ut som Victoria Beckham? Jisses, hur gör hon om det blåser ute? Stannar hemma hela dan?

Du är mycket finare!!!

Unknown sa...

Haha:-D
Ni är så goa allihopa! Hon har säkert inte såna vänner som jag!