lördag 17 november 2007

ehh..

Berömda sista ord:
  • Jag kommer att sätta nytt världsrekord nu!
  • Jag kan krypa in i tryckpressen och leta fram din klocka som du tappade.
  • Men... Det finns ju inga dörrhandtag här i baksätet!
  • Jösses vilken gullig tatuering.
  • Det är brandsäkert.
  • Han har säkert gått i ide.
  • Vad händer om jag trycker på den här knappen?
  • Jaså, du är kannibal?!
  • Det är nog bara influensan.
  • Varför ställde ni mig på ett plastskynke?
  • Är du helt säker på att strömmen är av?

2 kommentarer:

Anna sa...

"Men... Det finns ju inga dörrhandtag här i baksätet!"

Hmmm... Jag tror jag har läst den här boken... ;-)

Gillar särskilt "Han har säkert gått i ide"! -- Det är därför man ska hålla sig i stan! ;-)

KRAM!

skimmer i klarglas sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
KOmmer skratta mig in i sängen ikväll...
KRAM hjärtat!! Du är BÄST!!