onsdag 9 maj 2007

Jaha...

Killen med hotet väntade nog sig inte att det skulle bli så här uppmärksammat... Skolan tog i med hårdhandskarna ringde runt bland rektorer, lärare och annat. De hotade tillbaka med polisanmälan, och vem hörde av sig senare om inte....YES ! ...killen själv!... Nu håller vi bara tummarna för att han var ärlig. Vi har ju dock lärt oss att aldrig ropa hej...Aldrig ...

Orsaken till det hela finns ju kvar i form av en liten retlig tjej med mundiarre´. Tyvärr kan hon inte alls hejda sig(precis som min lilla prinsessa...) i sina uttalande och har svårt att sig till dem det handlar om. Allmänt känd för att prata skit m a o.

Som sagt, jag håller inte min prinsessa bakom ryggen, jag är mkt väl medveten om hennes sätt att hantera saker och ting.
Till hennes stora vrede så har jag lite koll på MSN och Lunarstorm... Tror faktiskt att MSN kan bidraga till nästa världskrig... Skitsnack och bråk utan att behöva mötas "face to face" -perfekt! Bara att ösa på!

3 kommentarer:

Lena´s reslogg sa...

Du är så klok L-8. Ajg håller tummarna att altt går vägen nu!

Miss U!
Kram

solblomma me blåa ögon sa...

Vilken tur att hon har så bra föräldrar !
Allting verkar ju gå jättesnabbt, vad bra att alla agerar, det är ju inte så vanligt annars.
Jag önskar att jag kunde skicka riktiga kramar, för det skulle vara mycket mysigare.
Ta väl hand om dig själv och din familj !
Kram Lotta

Unknown sa...

Kram på er!! Tack för alla snälla ord:-)
Tänk vilka arbetskamrater jag har
*kramar om*