onsdag 30 maj 2007

byta namn?


Att hinna åstakomma någonting innan sommaren kommer i år är redan kört, men det är väl lika bra att nu starta racet till nästa sommar. Då har man ju i rimlighetens namn en liten chans...

...att vadå??

...Gå ner i vikt!!!!!


Kanske ska man byta bloggnamn till nujäklarbantarlotta-blogg...

Tänker bara att...om man nu ändå är lite offentlig så kan man ju inte komma undan så lätt. :S

Men jag vet bättre än att lova mig själv någonting, för varje gång som jag ska försöka ta itu med mina egna "problem" så dyker annat(viktigare ) upp, eller så slår astma eller vrister till och bara sabbar allt...


Har lite för många småkrämpor nu för att ignorera detta längre. Riktigt nöjd med sig själv är man ju inte heller...och ändå har jag tuggat till det själv:-/


4 kommentarer:

solblomma me blåa ögon sa...

Glöm inte att vi tycker om dig för den du är !!!
Kramizzzzar

Anna sa...

Men du... De där håriga benen är väl inte dina? ;-)

PussoKram!!!

Lena´s reslogg sa...

Ja...usch, jag vet hur det känns! Visst blir man sur på sig själv...!

Vi får göra en bantarpakt... :-)

Unknown sa...

Men, Anna! Har du fördommar? Anser du kvinnor måste raka sig?

HIHIHIHI HAAAHAAA

Puss!

Och föressten...dom är inte mina:-P